Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., člen skupiny Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) přichází na podzimní období s novinkou v podobě připojištění odcizení celého vozidla pod názvem Klídek. Novinku si mohou stávající i noví klienti sjednat k povinnému ručení se základním limitem již od 300 korun ročně. Akční nabídku mohou využít do konce roku 2017.
Kampaň spustila ČPP 1. října a potrvá do konce roku 2017. Motto podzimní kampaně zní: „Klídek, my vás bez auta nenecháme!“ Motiv kampaně se objeví na billboardech, bigboardech, na stálých outdoorových plochách ČPP po celé České republice a k vidění bude také na teploměrech u čerpacích stanic. „Novinkou letošní podzimní kampaně je využití reklamních ploch na tramvajích a trolejbusech v Praze a dalších regionálních městech,“ sdělila Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR. Objeví se v Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Plzni.
Také letos se mohou klienti ČPP těšit na zábavný televizní spot s Patem a Matem. Jejich příběh začíná v okamžiku, kdy v okolí řádí zloději aut. Kutilové se obávají odcizení svého vozu, proto mu odmontují volant, připevní ho masivními řetězy k lampě a nasadí mu bezpečnostní „botičku“. Druhý den ráno zjišťují, že i přes veškerou snahu jejich vůz na svém místě není. „V příběhu propagujeme nové připojištění KLÍDEK, které si podle typu povinného ručení může klient pořídit již od 300 korun ročně,“ upřesnila Kolaříková. „ČPP navazuje na svou úspěšnou jarní kampaň s připojištěním Klika, které je u zákazníků stále vysoce žádané. Předpokládáme, že připojištění Klídek je svou užitečností i akční cenou zaujme podobně jako Klika,“ doplnila Kolaříková.
Další informace můžete získat na webových stránkách ČPP nebo na klientském servisu ČPP.
Foto: Petr Hájek